آذر ۰۹، ۱۳۸۲

کیستم ... !؟

از راز درون بسيار کسان با خبرم ، اما هنوز خبر ندارم که خودم کيستم ! چشم من همسايه ايست که زياده از آنچه بايد به من نزديک است ، بدين جهت خودم را نمي تواند ببيند . چقدر دلم مي خواست اندکي خود را از خويشتن دورتر نگاه کنم تا در چهره ي خويش بهتر نگاه کنم ! اما نمي خواهم بدان دوري برم که دشمن من از من فاصله دارد زيرا حتي نزديکترين دوستانم نيز از من زياده از حد دورند . دلم مي خواهد فاصله اي ميان دوست و دشمن داشته باشم تا فقط آنچه را که بايد از خود ببينم ، در چهره خويش بنگرم . حالا فهميديد دلم چه مي خواهد ؟

( نيچه : قطعه خواهش )

--------------------------------------------------



 سایت شخصی محمد علی ابطحی



وبنوشت عنوان وبلاگيه که محمد علي ابطحي رئيس دفتر رئيس جمهور مي نويسه . من هيچ وقت فکر نمي کردم يه سياستمدار بتونه اينقدر ساده و صميمي بنويسه والبته جالب . ابطحي خودش رو يه وبلاگ خون حرفه اي مي دونه ، و به گفته خودش 2 ساله که داره وبلاگ مي خونه ، با sms ميونه خوبي داره ، براي دوستانش کارت تبريک اينترنتي مي فرسته و ... فکر مي کنم بهتر بقيه اش رو خودتون بخونيد ...
--------------------------------------------------

امروز اينجا اولين برف پاييزی باريد ... برگای زرد تو باغچه گم شدن ... حيف !

هیچ نظری موجود نیست: