آبان ۲۵، ۱۳۸۲

سرآغاز ...

يه سلام از يه پنجره تازه که اين بار اسمش هست " اين خانه سياه است ..." بعد از اينکه از پرشين بلاگ به اينجا اسباب کشي کردم ، آرشيو وبلاگ قبلي رو بارها نگاه کردم راستش چيز دندون گيري توشون پيدا نکردم . جز اين اواخر که توي گذاشتن مطالب وسواس به خرج مي دادم .
اما تو اينجا شيوه نوشتنم فرق مي کنه مي خوام چشامو بيشتر باز کنم به واقعياتي که دور و برمه مي خوام از همون واقعيات بنويسم . ديگه داشت نوشتن اينطوري از يادم مي رفت . اما جرا اين خانه سيا ه است ؟ من جامعه خودمونو خيلي به اين اسم نزديک مي بينم جامعه اي که هر طرفش نگاه که مي کني پراز سياهي و زشتيه . شايد خيلي هاتون به من خرده مي گيريد که جرا قشنگي ها رو نمي بيني ولي من قشنگي اي نمي بينم که بخوام در موردش بنويسم . حداقل ديد من اينطوريه . اينجا قراره از خيلي چيزا و خيلي کسا انتقاد بشه از هر کسي که بهونه دست زبون تند وتيز من بده ، مهم نيست اون طرف کيه . ازتون مي خوام نظرتون رو حتما بهم بگيد . خيلي حرف زدم نه ؟ پس فعلاٌ ...

هیچ نظری موجود نیست: