دی ۰۴، ۱۳۸۲



از امروز صبح که این خبر رو خوندم ، همینطور یکسره دارم احساس گناه می کنم ... آخه پارسال رفته بودم « رامسر » ... خودشم یک هفته !!! . وای چقدر من گناهکار شدم ! خدا منو می بخشه آیا ؟! . طبق گفته های این آقا تو اینجا سفر به کیش و رامسر انسان رو گناهکار می کنه ! .یکی نیست بهش بگه آخه […] تو چه کاره ای که داری واسه مسافرت رفتن مردم هم تعیین تکلیف می کنی ؟ همه چیز تموم شده بود فقط مونده بود این . خوب تو بگو کجا بریم ؟ کجا ؟! قم ؟ شلمچه ؟ فکه ؟ .... بسه آقاجون تو دیگه دست از سر ما بردار . ولی خداییش حرفات خیلی بامزه بود ... حالا هی بگین خنده و شادی کمه . پس اینا چیه ؟ هان ؟



----------------------



هموطنای مسیحی من !
روز میلاد پیامبر عشق و دوستی « مسیح » رو بهتون تبریک می گم ...



----------------------



برای خودت برای خودم ....



----------------------





اینجا برف  باریده ... خیلی ... از کلاغه فقط رد پاش رو برف رو دیدم ... همین !





هیچ نظری موجود نیست: