دی ۲۸، ۱۳۸۲





زمان : سال 1427 خورشیدی !

مکان : تحریریه یک روزنامه



+ صفحه اول رو بستین ؟

- آره

+ چی رو رفتین رو تیتر یک ؟

- « ارگ بازسازی شده بم دوباره با خاک یکسان شد »

+ صفحات داخلی هم کارش تمومه دیگه ؟

- آره ، بذار تیتراش رو بخونم

+ بخون .

-

* « تحصن نمایندگان دوره هفدهم مجلس در اعتراض به رد صلاحیتشان همچنان ادامه دارد »

* « طرح جمع آوری خودروهای فرسوده اجرا می شود »

* « وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات : هیچ سایتی را فیلتر نکرده ایم »

* « رئیس سازمان بهزیستی : کودکان خیابانی تا پایان امسال جمع آوری خواهند شد »

* « بازسازی چمن ورزشگاه آزادی به یک شرکت هلندی واگذار شد »

* « مدیر عامل ایران خودرو : امسال آخرین سال تولید پیکان خواهد بود »

* « معاون ارتباطات سیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات : مشکلات تلفن همراه را به زودی رفع خواهیم کرد »



- عمده اش همینا بود . خوبه دیگه ؟

+ عالیه آقا . خسته نباشید



------------------------------------------------------------










انگار سرور های بلاگ اسکای به طور کلی نابود شده الا ن حدود 2 هفته است که وبلاگای بلاگ اسکای بالا نمی یاد . جناب حودر هم که در به در دنبال همچین مسائلیه که سریع بکنتش تو بوق و یه تحلیل عجیب و غریب هم براش بنویسه و تقصیرا رو بندازه گردن این و اون هم بدجوری سکوت کرده . قضیه یه جورایی مشکوکه نه ؟ . شاید هم حودر خبر نداره !!! به هر حال من بهش یاد آوری کردم تا اگه می خواد تقصیر بندازه گردن کسی یا به کسی فحش بده یه کم عجله کنه . دلم برا وبلاگای رفقا که تو بلاگ اسکایه خیلی تنگ شده .؟« برای خودت برای خودم » که بلاگ اسپاتی شد . سیب آبی و موج سوم هم که هنوز خبری ازشون نیست . ( به مرتضی : آقا من اون میلت رو جواب دادما ، خودشم دو بار . ایراد از میل باکس توئه . به هر حال من هستم ) . بر و بچ بلاگ اسکای اگه بدونن روزی چند نفر نفرینشون می کنن و چه حرفایی پشت سرشونه یه کم دست می جنبونن .



هیچ نظری موجود نیست: