بهمن ۱۲، ۱۳۸۲





در چند روز گذشته شاهد یکی از آخرین شاهکار های هودر ( آخر ما نفهمیدیم حودر درست است یا هودر بعضی اینطورش را می نویسند و بعضی آنطورش را . مثل کلمه حوله است ! ای کاش حداقل به قدر حوله کارایی داشت . نه ؟ ) بودیم . آدمی که خودش ادعای این را دارد که در دنیای مجازی نباید به هویت هیچ کس اعتماد کامل کرد و در قضیه وبلاگی که به نام شادی صدر ساخته شده بود کلی جنجال به پا کرد و درس هویت شناسی به ملت داد ، حالا خودش به راحتی توسط یک آدم زبل و صد البته باحال ( به این علت که توانسته سر هودر را گول بمالد ) که ادعا داشته ، احمد شیرزاد نماینده اصفهان است ، فریب می خورد و برای شیرزاد تقلبی وبلاگ درست می کند،کلی هم منت سر احمد شیرزاد که روحش هم از قضیه خبر ندارد می گذارد . ولی وقتی هودر خبر ایسنا را در مورد تکذیب این موضوع از زبان احمد شیرزاد واقعی می شنود تازه می فهمد که چه گندی زده است و بلافاصله در وبلاگش شروع به ماست مالی قضیه می کند . این هم یکی دیگر از شاهکارهای کسی که ادعای خدایی وبلاگستان را دارد . راستی یکی پیدا بشود برود و پول این دومین وهاستی که هودر برای شیرزاد تقلبی خریده را بدهد ! ما را کشت از بس که گفت به خرج خودم ، به خرج خودم !!!







-----------------------------------








بلاگ اسکای هم بالاخره بعد از یک ماه که از تعطیلی مشکوکش می گذشت ، چند روز پیش به حال عادی برگشت و تمام وبلاگ ها قابل دسترسی شدند . جالب اینجاست که مسئولین بلاگ اسکای حتی یک عذرخواهی خشک و خالی هم از کاربران خودشون نکردند . به هر حال من تا نفهمم قضیه از چه قرار بوده ول کن نیستم . به هر حال خوشحالم که وبلاگای دوستان رو می تونم دوباره بخونم . برای خودت برای خودم ( که تو بلاگر هم

وبلاگش
همچنان پا برجاست )سیب آبی و موج سوم ؛ منتظر نوشته هاتون هستم



هیچ نظری موجود نیست: